Potos, Thassos

FAQ

Συχνές Ερωτήσεις

Σε αυτήν την ενότητα θα βρείτε όλες τις συνήθεις ερωτήσεις.
Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Κράτηση

Πώς μπορώ να βρω προσφορά για ενοικίαση αυτοκινήτου;

Στην αρχική μας σελίδα, εισάγετε την ημερομηνία και την ώρα που θέλετε να παραλάβετε και να επιστρέψετε το όχημα καθώς και την τοποθεσία και κάντε κλικ στο κουμπί «αναζήτηση». Λάβετε μια προσφορά για το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει.

Πώς μπορώ να κάνω κράτηση αυτοκινήτου;

Συμπληρώστε τη φόρμα προσωπικών στοιχείων, παρέχοντας το πλήρες όνομα, τη χώρα, το κινητό τηλέφωνο και τη διεύθυνση e-mail σας. Εάν η παραλαβή του οχήματος είναι σε ένα από τα λιμάνια (Λιμένας, Πρίνος), μην ξεχάσετε να μας ενημερώσετε για την ακριβή ώρα άφιξης του σκάφους. Μόλις ολοκληρωθεί η κράτησή σας, θα λάβετε μέσω e-mail ένα κουπόνι.

Πώς μπορώ να υπολογίσω τις ημέρες ενοικίασης;

Οι ημέρες ενοικίασης υπολογίζονται σε 24ωρη βάση, ξεκινώντας από την ώρα παραλαβής του οχήματος.

Εάν επιστρέψω το αυτοκίνητο αργότερα από την ώρα παραλαβής, θα χρεωθώ μια ολόκληρη μέρα;

Σας επιτρέπεται να επιστρέψετε το αυτοκίνητο μέχρι ; ώρες αργότερα από την ώρα παραλαβής, χωρίς να χρεωθείτε επιπλέον ημέρα.

Ποια είναι η ελάχιστη ηλικία οδηγού; Πόσα χρόνια πρέπει να κατέχουν την άδεια οδήγησης;

Ο οδηγός πρέπει να είναι 21+ ετών, με άδεια οδήγησης τουλάχιστον 12 μήνες, για ομάδες αυτοκινήτων Α, Β, Γ και 23+ ετών, με άδεια οδήγησης 24 μηνών, για όλες τις άλλες ομάδες αυτοκινήτων. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για νέους οδηγούς ηλικίας από 21 έως 23 ετών, αλλά η ενοικίαση είναι περιορισμένη στις τρεις πρώτες κατηγορίες αυτοκινήτων (A, B και C).

Μπορώ να έχω περισσότερους από έναν οδηγούς;

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται έως 2 οδηγοί ανά ενοικίαση.

Υπάρχει προπληρωμή ή προκαταβολή για την κράτηση;

Όλες οι ενοικιάσεις πληρώνονται επί τόπου την ημέρα παραλαβής του αυτοκινήτου, εκτός εάν υπάρχει διαφορετική εντολή από το τμήμα κρατήσεων.

Υπάρχει χρέωση ακύρωσης;

Όχι, δεν υπάρχει χρέωση ακύρωσης. Ωστόσο, θα πρέπει να ενημερώσετε τουλάχιστον 24 ώρες πριν, εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας.

Ενοικίαση αυτοκινήτων

Τι έγγραφα χρειάζομαι για να ενοικιάσω αυτοκίνητο;

Όλοι οι οδηγοί πρέπει να παρουσιάσουν έγκυρη άδεια ΕΕ ή διεθνή άδεια οδήγησης (για οδηγούς εκτός ΕΕ) και έγκυρο δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο. Οι οδηγοί θα πρέπει επίσης να έχουν πιστωτική κάρτα στο όνομά τους.

Ξέχασα το δίπλωμα στο σπίτι. Μπορώ να νοικιάσω το αυτοκίνητο;

Όχι, δεν μπορείτε, καθώς απαγορεύεται από την ελληνική νομοθεσία κυκλοφορίας να οδηγείτε χωρίς δίπλωμα οδήγησης. Ωστόσο, εάν υπάρχει κάτοχος διπλώματος οδήγησης στην παρέα σας, μπορείτε να συνεχίσετε την ενοικίαση.

Υπάρχει όριο χιλιομέτρων στην ενοικίασή μου;

Κάθε ενοικίαση έχει απεριόριστα χιλιόμετρα σε ολόκληρη την περιοχή της Θάσου.

Μπορώ να επιστρέψω το αυτοκίνητο σε διαφορετική τοποθεσία;

Διατίθενται ενοικιάσεις απλής μετάβασης κατόπιν αιτήματος και με επιπλέον χρέωση, ανάλογα με τις διαφορετικές τοποθεσίες.

Μπορείτε να παραδώσετε το αυτοκίνητο στο ξενοδοχείο μου;

Μπορούμε να παραδώσουμε το αυτοκίνητο στο ξενοδοχείο σας και μπορείτε να το επιστρέψετε και εκεί, απλά δίνοντας τα κλειδιά στη ρεσεψιόν. Ανάλογα με τη διάρκεια της περιόδου ενοικίασης ή / και την απόσταση του ξενοδοχείου από τους σταθμούς μας, ενδέχεται να ισχύουν επιπλέον χρεώσεις.

Ποια είναι η πολιτική για τα καύσιμα;

Όλα τα οχήματα πρέπει να επιστραφούν με την ίδια ποσότητα καυσίμου με την παραλαβή. Σε περίπτωση που ο ενοικιαστής επιστρέψει το αυτοκίνητο με περισσότερα καύσιμα, το κόστος του επιπλέον καυσίμου δεν θα επιστραφεί.

Μπορώ να οδηγήσω το αυτοκίνητο έξω από το νησί της Θάσου;

Δεν επιτρέπεται η μεταφορά και οδήγηση του αυτοκινήτου εκτός Θάσου.

Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής;

Μπορείτε να πληρώσετε σε μετρητά ή με πιστωτική κάρτα (Visa ή Mastercard).

Μπορώ να νοικιάσω το μοντέλο που επέλεξα στον ιστότοπο;

Όπως όλες οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, τα μοντέλα αυτοκινήτων είναι ενδεικτικά μόνο. Στην κράτηση επιβεβαιώνεται μόνο η κατηγορία αυτοκινήτου και όχι ένα συγκεκριμένο μοντέλο ή χρώμα αυτοκινήτου.

Αν θέλω να παρατείνω την περίοδο ενοικίασης, τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που θέλετε να παρατείνετε την περίοδο ενοικίασης, πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω τηλεφώνου. Όλα τα στοιχεία επικοινωνίας θα παρέχονται την ημέρα παραλαβής του αυτοκινήτου από τους αντιπροσώπους μας. Απαιτείται τουλάχιστον 24ωρη ειδοποίηση πριν από την ημερομηνία επιστροφής.

Τι πρέπει να κάνω εάν χάσω το κλειδί του αυτοκινήτου;

Σε περίπτωση απώλειας κλειδιού, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον τοπικό σταθμό όπου παραλάβατε το αυτοκίνητο. Οι αντιπρόσωποί μας θα σας φέρουν ένα κλειδί αντικατάστασης. Η απώλεια κλειδιού δεν καλύπτεται από ασφάλιση, επομένως θα ισχύουν επιπλέον χρεώσεις.

Copyright ® 2021 Smart Car Rental. All Rights Reserved.
Developed by ARTINWEB